Anunț achiziție directă

Organizația Caritas a Diecezei Satu Mare așteaptă oferte pentru furnizare consumabile materiale igienico-sanitare.

ANUNȚ ACHIZIȚIE DIRECTĂ

 

Date identificare autoritate contractantă:

Asociatia Organizatia Caritas a Diecezei Satu Mare cu sediul în localitatea Satu Mare, str. Lükő Béla nr. 15, cod poștal 440061, județul Satu Mare, telefon: 0261-710464, fax: 0261-712011, e-mail: caritas@caritas-sm.ro

 

ANUNȚ:

Denumire contract: Furnizare  produse materiale igienico-sanitare și de curățenie                                                                                                

Data și ora limită de depunere a ofertelor: 15.12.2021, ora 16

Tip anunț: achiziție directă

Tip contract: furnizare produse

Coduri  CPV:

33141420-0 – mănuși chirurgicale

33140000-3 – consumabile medicale (măști)

19640000-4 – saci și pungi din polietilenă pentru deșeuri

24455000-8 - dezinfectant

33711900-6 - săpun

33760000-5 – hârtie igienică, batiste, șervețele din hârtie pentru mâini, șervețele pentru masă

33741300-9 – dezinfectant pentru mâini

39514300-1 – rulouri de șervețele pentru șters mținile

39831200-8 - detergenți

39831240-0 – produse de curățenie

39831300-9 – produse de curățat pentru podele

39831600-2 – produse de curățat pentru toalete

Valoarea totală estimată a achiziției: 3.828,57 lei fără TVA;

Caiet de sarcini: se atașează caietul de sarcini în format PDF  

Descriere contract: Furnizare consumabile materiale igienico-sanitare necesare pentru derularea proiectului „Împreună pentru vârstnicii noștri!”, cod SMIS 127166 aprobat în cadrul programului POCU- Program  Operațional Capital Uman. Valoarea totală de  3.828,57 lei fără TVA.

Condiții referitoare la contract:

Finalizarea  achizitiei se va face prin incheierea contractului de achizitie.

Livrarea se va face pe baza  de comanda ferma.

Termen de livrare: 3 zile lucrătoare de la data  emiterii comenzii.

Termen de plată: în termen de maxim 30 de zile de la data facturării.

Locul de livrare:   conform contractului de furnizare produse

Valabilitatea ofertelor: 30 de zile.

Condiții de participare:  Pot participa toți operatorii economici interesați indiferent dacă dețin sau nu cont în SICAP. Oferta se depune  prin e-mail la adresa caritas.baiamare@yahoo.com, conform prevederilor caietului de sarcini atașat. Oferta se exprimă în lei fără TVA și este ferma pe toată perioada de valabilitate a contractului de achiziție publică. Nu se acceptă oferte alternative.

Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut” din suma prețurilor pe unitatea de produs.

Alte informații: Prezentarea ofertei

Oferta se elaborează  și se transmite prin e-mail la adresa: caritas.baiamare@yahoo.com pana în data de 15.12.2021, ora 16.

Adresa la care se depun ofertele: Asociatia Organizatia Caritas a Diecezei Satu Mare, punct de lucru Baia Mare, Str. George Cosbuc Nr. 54,  județul Maramures, telefon: 0262-218058 e-mail: caritas.baiamare@yahoo.com.

Autoritatea contractantă nu răspunde pentru ofertele depuse la o altă adresă decât cea stabilită.

Oferta depusă după data limită de depunere a ofertelor și după ora stabilită nu vor fi luate în considerare la evaluarea ofertelor.

Eventualele informații suplimentare sau clarificări se pot solicita prin e-mail  caritas.baiamare@yahoo.com.

Sursa de finanțare: finanțat prin Programul Operațional Capital Uman, conform contractului de finanțare nr.POCU/436/4/4/127166- Fonduri nerambursabile FSE, fonduri nerambursabile din bugetul national.

 

Responsabil achiziții publice
Maroscsak Persida

Responsabil financiar
Ferencz Klara

Coordonator ONG
Pap Monica-Anico

Descarcă anunțul de achiție directă în format pdf: Anunt achitie directa

Descarcă caietul de sarcini în format pdf: Caietul de sarcini